Wednesday, November 11, 2015

PEREMPUAN DAN EMOSI


Assalamualaikum !! Hai korang2... hehehe

As usual.... "Lama tak membebel jari jemari ni....."
cehhhhh hai2 macam ade yang baca... hahaha...

 

-
-
-
-
  tak lawak pon....

apa aku buat ni??? hummmm

apeeee aku buat niiiiii???

susah nak cakap...sebab kene taip laaa pulak.... susah laaa macam ni... 

hummmmm...susahhhhhhhhhhhhh...

eh..eh... over pulak daaaaa.........

yee..ape aku buat sekarang ni?? aku mimpi lagi ke? aku tak sedar ke?
aku xtaw... hati mengelodak... nak cerita kt orang tp orang tak paham... daa laa orang  tak paham.. pastu aku pulak kene marah... aku paham jee ape ku nak cakap... 
makkkk streesssss stresssssss....hehehe...over lagi .. xpernah nak serius aku ni,,, *MMG PON!

nak tgk aku serius.. ssh laaaa... malas nak serius... sbb makkk!!!! stresss... over lagi..hehehe
 boleh jee serius.. tapi aku pilih tak...
kenapa? 

entah laaaa... senang kan jawapan ku? hehehe
masti sakit hati... kan,..kan... kan... 

nak taw belah laa hati ku ini... cari laaa segala maklumat dlm tuu... (orang kataaaaaa..orang pompuan ni kan selalu PK GUNA EMOSI JEE...) so mesti ade maklumat dlm hati ku..hehehe ..

entah laaaa.... orang tak paham ape yang aku lalui... dan aku tak harap kan ape2 pon dari orang...
tapiiiiiiiiiiii... baik sapa pon.... bile kite cakap macam tuu... ade ke patut dorong jawab 
" yelaaaa aku ni sapa tok kau kan... tak penting pon..." 

aku simpati kat kamu2 yang tak dapat korek ape sebenarnya yg tersurat..sedih nyaaaaa....sob3
nangisssssss laaaaaaa....huhuhuh

masalah perempuan : 

1) dah ade masalah.. tapi tak nak cite... and then bagi hint2..dengan harap orang paham..
 end up : SEMOGA BERJAYA

jarang ade manusia paham bahasa orang perempuan ni,,die macam bahasa alien
 
dan itu juga masalah aku ...tapi daaa mmg perempuan macam tuuu
kang jadi hok jate mu tanjat pulak oh..

2) Bab PENDAM...owhhh tuu paling hebat.... ko buat laaa macam2 kat die...
5 tahun akan datang pon die ingat..

tapi...tapi..ada 2 jenis orang
 samada  die biar akan pendam tuu meresap dalam hati.. and let it go...
atau
balas dendam (yang ni bahagia...zionis pon kalah...heheh)

3) MEMBEBEL ... lumrah laaaaa perempuan jadi macam tuuu

kalau tak bebel... ade ke kite ni nak bgerak bila mak kite bebel?

contoh : kak.... pg kedai beli kan roti 
kene pulak time tu hujan lebat...boleh jee naik kete..huhu

tp ape jwpn korang .. ask yourself... 
yang pasti kene tengking baru gerak kan..

-
-
-


dan banyak lagi laaa jenis2 emosi perempuan ni...

aku pulak macam mn? 
mak simple jeeeee....mak ni... malas nak cite mak macam mn nokk..
mak ni terok lagi dari yang 3 kategori  tuu...
orang kate laaaaa... bukan mak....tahh pape ar... tp dengar kan jelaaaa kan... 
positif dayu .... orang mmg mcm tu... betol ke tak.. ambil die sebagai pengajar
In Sya Allah

tp ALhamdulillah .. biar orang buat kite... cakap kite ni kite tu..
kite jangan buat orang k.... mulut ni? nak wat macam keturunan mulut bak cili mercik...hehe
lagi2 dalam msg... lagi sakai...hahahhaa... kdg2 aku gelak sendiri..ape laaa aku merepek

P/S : hunuzon....bersangka baik.... dengan positifkan hati kita.. jangan mulut saja 
kata " aku ok"
hakikat hati? .... itu yang sendang aku pelajari... jaga hati.. 













No comments: